Fogadok - part1

2010.08.16. 18:18 mateja | szólj hozzá

Pár évvel ezelőtt nagyon sokat játszottam tippmixen, aztán az idő és technika előre haladtával áttértem az online fogadásokra. Egy ideje már nem játszottam, de úgy érzem, ideje visszatérni!

 

Kezdetnek feltöltöttem kemény 3000 forintot az egyik hazai szerencsejáték oldalra (nevet szándékosan nem szeretnék írni, de az oddsokból majd gondolom rá lehet jönni), és az első körben megpróbáltam kiválasztani 3 papírforma mérkőzést, ami egyfajta önbizalom növelőként hathatna rám. A következőre tettem fel a pénzem 2/3-át (ami tudom, hogy butaság, de a sikerhez kockáztatni kell!)

 

1: Manchester United – Newcastle   H         1.181

2: Aalen – Schalke                             V         1.125

3: Germania Windeck - Bayern M     V         1.01

 

Azt hiszem ha valamelyik mérkőzést elbukom, akkor nyugodtan nevezhetjük majd azt a találkozót „totógyilkos” összecsapásnak…

Mint már említettem, 2000 Ft-ot tettem fel, amire pontosan 2686 Ft-ot nyerhetek… Úgy legyen!



A bejegyzés trackback címe:

https://futball.blog.hu/api/trackback/id/tr512226015

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 15 milliárdos bevétel jönne online fogadásból 2010.08.24. 11:40:01

A hazai szerencsejátékosok érdekvédelmi szövetsége azt szeretné, hogy az online szerencsejátékot is szabályozná a magyar állam. Számításaik szerint körülbelül 15 milliárd forint bevétele lenne ebből a költségvetésnek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása