Koeman: „El kell felejtenünk ezt a meccset”

2010.05.30. 02:14 mateja | szólj hozzá

Nekünk meg téged. De minél gyorsabban, lehetőleg már holnap. Mert ez így nem mehet tovább.

 

A magyar labdarúgó-válogatott 3-0-ra kikapott Németországtól, barátságos mérkőzésen, hazai pályán. Ez az eredmény egyrészt senkit sem érdekel, lévén hogy tétnélküli volt, de nem is ezzel van a gond. A probléma, a rettentően súlyos probléma a csapat játéka, illetve bocsánat, „játéka”.  Az, hogy a mérkőzés végére sem igazán jöttem rá hogy a drága holland mester végülis milyen játékrendszert képzelt el, biztos az én hibám. Na de nem tudok elmenni a kezdőcsapat bizonyos játékosai mellett; nézzük:

 

A kapuban Király Gábor. Tisztelem és becsülöm a pályafutását, fénykorában szerintem Európa 30 legjobb kapusába is beletartozatott, de az idő már eljárt felette. Igen, tudom, volt pár hatalmas védése, gratulálok is neki, szép volt, nade a második góllal mi a helyzet? Ilyet a serdülő 8-ban látni, és tuti, hogy a srácnak többet nem kell mennie edzésre. Botrány! Ráadásul pont egy barátságos meccsen végigvédetem a 34 éves Királyt, amikor ott van egy Fülöp Marcink, ott van egy fiatal Gulácsink, akit megnézhettünk volna egy szinten feljebb? Koeman, ezt magyarázd meg…

 

Védők: Bodnár – Horváth G. – Vanczák – Bodor. Azok után, hogy Juhász Roland egy poszttal előrébb kapott helyet, nem vitatkozom ezzel a résszel, előzetesen a beválogatott játékosok közül én is hasonlóan alakítottam volna ki a négy védőt (bár nálam Roli maradt volna az eredeti posztján). Teljesítmény: 3 kapott gól. Ez azt hiszem mindent elmond róluk, ez bizony közepes, maximum! Ugyanis például Marin olyan szinten bolondot csinált belőlük hogy én szégyelltem magam, és akkor Cacau góljáról még nem is beszéltem. Elképesztően lassúnak tűntek a németek mellett, de mi lesz akkor a hollandok ellen?? Azt hiszem megjátszom hogy 3 gól fölött kapunk…

 

Középpálya – Csatár. Ezt muszáj egybevennem, ugyanis Koeman itt követte el véleményem szerint a legnagyobb, és a lehető LEGIDEGESÍTŐBB hibát: hazai pályán, barátságos mérkőzésen, a csaaptunk feláll 1, azaz egy szem csatárral, akit ráadásul Torghelle Sándornak hívnak. Hmm. Magyarország, én így szeretlek! Most nem szeretnék belemenni Torghelle Sanyi kritizálásába, aki tudja, tudja, aki nem, nem. DE! Miért nem lehet minimum 2 ékkel kezdeni, miért?? Ezt affajta játékstílust, amit Koeman VÉLHETŐEN játszani szeretett volna (4-2-3-1-es hadrend), nem ilyen labdarúgókkal kell megcsinálni! Azt olyanokkal lehet, akik mindkét lábukkal egyformán jól bánnak, technikásak, tudnak SOKAT futni, távolról jól lőni, és úgy egyáltalán LŐNI! Nos, Dzsudzsák isteni balosa iránt minden tiszteletem, de hogy **** régen játszott jól a válogatottban, az is biztos (tudom tudom, mások a társak…Részben igazat is adok, de általában azért Eindhovenben jobban meg szokott szakadni a pályán!)  Huszti nekem egyáltalán "nem jön be", mint játékos, nem is értem. hogy tarthat ott, ahol tart, számomra ő egy rejtély (és állandó CSERE). Koman egy szinttel lentebb már bizonyított, megérdemelte a lehetőséget. Ettől függetlenül ez nem az ő meccse volt, de fog még ő sorsdöntő pillanatokban gólt szerezni, nekem ez a véleményem. Torghelle: …

 

Összességében ritka szar futballt láthattunk, főleg a mi részünkről. El kellene gondolkodni sok dolgon, de egyen mindenképp: Inkább Koeman szigorát, egycsatáros rendszerét, és az állandó magyarázkodásait, vagy a szökő évente egyszer előforduló Gera hisztit szeretnénk elviselni? Mert őszintén szólva rohadtul nem érdekel, hogy mit csinál Zoli az öltőzőben és a válogatott edzéseken, ha ő az EGYETLEN olyan játékosunk, akiben van valami váratlan, szép, és igazi futballra emlékeztető megmozdulás. Akiben van reményünk.

 



A bejegyzés trackback címe:

https://futball.blog.hu/api/trackback/id/tr92041486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása